ČASTÉ DOTAZY

Jak mohu rezervovat zájezd?

1. na naši úvodní stránce zadejte do vyhledávače kritéria, podle kterých chcete vybrat dovolenou (datum, destinace, počet dnů, apod.)

2. zobrazí se vám výsledky vyhledávání, ze kterých můžete vybírat

3. rozklikněte zvolený zájezd či ubytování, zde můžete studovat detaily, popis a konkrétní cenové nabídky

4. zvolte termín, zadejte počet osob a zvolený typ ubytování

5. následně v kontaktním formuláři vyplňte požadované kontaktní údaje

6. zkontrolujte správnost vámi zadaných údajů a odešlete kliknutím na “NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT”

7. obratem vám přijde na vaši emailovou adresu potvrzení o přijetí vaší nezávazné objednávky

8. následně budeme kontaktovat našeho smluvního partnera, abychom pro vás ověřili dostupnost zájezdu. Pokud vámi vybraný zájezd či ubytování bude ve zvolené variantě dostupný, obdržíte od nás na vaši emailovou adresu kompletní kalkulaci s dobou rezervace a podmínkami pro uhrazení zájezdu. Pokud z nějakého důvodu již vybraný zájezd či ubytování není dostupné, nabídneme vám srovnatelnou alternativní nabídku.


Jak mohu zájezd zaplatit?

Pro úhradu zájezdu, ubytování či cestovních služeb si můžete vybrat z následujících forem:

bankovním převodem

platba platební kartou

K úhradě zájezdu, ubytování či cestovních služeb můžete rovněž využít váš Benefit plus nebo příspěvek od zaměstnavatele. Pro vašeho zaměstnavatele vám vystavíme fakturu na požadovanou částku. 


Kdy obdržím potvrzení o rezervaci?

Závazné potvrzení o rezervaci (cestovní smlouvu) obdržíte několik dní po kompletní úhradě zájezdu, nejpozději 5 dnů před odjezdem/ nástupem na dovolenou. Potvrzení je zasíláno elektronickou formou na vaši emailovou adresu.