8. REKLAMAČNÍ ŘÁD A STORNO PODMÍNKY

8.1 Za řádné poskytnutí služeb vyplývajících ze zprostředkované smlouvy uzavřené mezi klientem a třetím subjektem je odpovědný třetí subjekt. Cestovní agentura jako zprostředkovatel neodpovídá za vady při samotném plnění zprostředkované smlouvy a ani za způsobené újmy.

8.2 Cestovní agentura klientům doporučuje, aby případné vady reklamovali u poskytovatele služeb bez zbytečného odkladu a pořídili záznam o pochybeních, ke kterým došlo při plnění smlouvy, jako důkaz k prokázání oprávněnosti reklamace.

8.3 V případě zprostředkování prodeje zájezdů je klient oprávněn vady zájezdu reklamovat také oznámením Cestovní agentuře. Oznámení je nezbytné učinit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 14  dnů od skončení zájezdu. Cestovní agentura reklamaci předá k vyřízení cestovní kanceláři.

8.4 Cestovní agentura klientovi odpovídá za vady poskytnuté služby a za způsobené újmy pouze v případě přímého prodeje jednotlivých služeb cestovního ruchu, nikoli v případě pouhého zprostředkování. V takovém případě je klient povinen vady Cestovní agentuře oznámit bez zbytečného odkladu, aby Cestovní agentura měla možnost sjednat nápravu. Klient je povinen počínat si tak, aby předcházel vzniku újmy, zejména je povinen dbát dodržování všech pokynů a pravidel stanovených cestovní agenturou nebo třetím subjektem a je povinen dodržovat právní předpisy platné v místě poskytnutí služby i právní předpisy ČR.

8.5 Popis zprostředkovaných služeb je na webových stránkách Cestovní agentury a v nabídce uveden dle informací, které Cestovní agentuře poskytli poskytovatelé služeb. Cestovní agentura usiluje o co největší správnost popisu služeb, a proto svým klientům doporučuje, aby v zájmu zvyšování kvality služeb jí po realizaci zprostředkované služby poskytli zpětnou vazbu (aktuální recenzi).

8.6 Storno podmínky se podřizují storno podmínkám pořádající Cestovní kanceláře, u které byl zájezd zakoupen. Cestovní agentura sama žádné storno poplatky neúčtuje s výjimkou případů, kdy k realizaci zájezdu nedojde z důvodu, že zákazník nezaplatí zájezd v souladu s uzavřenou smlouvou o zprostředkování zájezdu (cestovní smlouvou), nebo zájezd uhradí ale nezašle Cestovní agentuře příslušnou smlouvu o zájezdu s kopií platebního dokladu. V těchto případech hradí zákazník Cestovní agentuře storno poplatek ve výši 100% ceny zájezdu. Cestovní agentura neodpovídá za kvalitu služeb poskytnutých pořádající Cestovní kanceláří a zároveń není oprávněna k jakýmkoliv úkonům v reklamačním řízení, zahájeném z podnětu zákazníka. Zákazník je oprávněn stornovat zájezd za následujících podmínek: do okamžiku úhrady zálohy, respektive podepsání cestovní smlouvy je storno bezplatné. Jakékoli následné odstoupení od cestovní smlouvy je nutné provést písemnou formou. Přesný postup stanovují jednotlivé organizující cestovní kanceláře. Storno se doporučuje zaslat jak Cestovní agentuře, tak i organizující Cestovní kanceláři a to i prostřednictvím elektronické pošty. Potřebné kontaktní údaje a informace o stonu jsou vždy uvedeny v cestovní smlouvě.  

8.7 Smlouva o zprostředkování uzavřená mezi Cestovní agenturou a klientem a jakékoliv spory vzniklé v souvislosti nebo vyplývající z této smlouvy budou rozhodovány s konečnou platností obecnými soudy České republiky.

8.8 Smlouva o zprostředkování, uzavřená mezi Cestovní agenturou a klientem, se řídí českým právem.

8.9 V případě sporu vzniklého v souvislosti se smlouvou (o zájezdu) má zákazník, který je spotřebitelem, právo na jeho mimosoudní řešení u České obchodní inspekce. Podrobné informace o podmínkách mimosoudního řešení sporu jsou uvedeny na www.coi.cz.

8.10 Zákazník, který si zakoupil zboží či službu přes internet, a je spotřebitelem, může k řešení vzniklého sporu využít platformu pro řešení sporů online. Podrobnější informace o podmínkách řešení sporu online jsou uvedeny na http://ec.europa.eu/odr.